Tillbaka till den där diffusa känslan.

Jag tycks inte kunna bli kvitt en känsla som jag har plågats av den senaste tiden. Jag känner mig förbannad. Alltså hela tiden! Det kan omöjligt vara PMS eftersom jag vet vart den här känslan kommer ifrån. Sist jag mådde så här var åren 2007, 2008 fram till augusti 2009. Vart jag än befinner mig, vad jag än gör, vilka jag än är med så är jag förbannad. Jag är förbannad på mig själv för att jag inte följer min egna linje. Jag lyssnar inte på mig själv och prioriterar inte det jag måste göra/behöver göra för att JAG ska må bra. Skulle jag löpa linjen ut så skulle inte mitt liv se alls ut som det gör idag! Men man har ju ansvar också och omständigheter som råder. Jag skulle helst vilja flytta så långt bort från Södertälje det bara är möjligt. Där tar det ju stopp. Om sex-sju år blir det kanske en möjlighet? Barnen vill jag ska gå i en riktigt bra gymnasieskola och någon sådan finns inte i denna dynghåla! Vidare skall dem ju plugga på universitet osv och hemma får dem bo tills dem inte orkar med morsan längre! ;) Och vidare till andra aspekter i livet så låter jag det vara osagt än så länge.. Måste grubbla ett tag till tror jag.

Jag är en vuxen, fri kvinna i mina bästa år som förtjänar endast det bästa livet har att erbjuda! Jag har rätten att göra vad jag vill när jag vill. Detsamma gäller er läsare, vare sig ni är kvinna eller man.


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0