A leap of faith.

Kunde inte sova alls inatt.. Sist jag tittade på klockan var den strax innan halv tre.. Jag blev väckt precis när jag höll på att somna tre gånger innan det mellan 00:40 och 02:00.. Elin hade sin boyfriend här och tonåringar är duktiga på att nattuggla. Jag minns ju själv hur det var.. Eftersom Robins nattskräck inte har vuxit bort ännu så trodde jag att det var Robin som lät.. När jag väl somnat så panikvaknade jag halv fem av en mardröm, att jag fått en hemsk variant av alopeci. Efter det kunde jag inte riktigt somna om. Jag blev stressad av att Johns väckarklocka skulle ringa och ändå väcka mig igen, samt att en stund efter det skulle ungdomarna vakna till liv för att bege sig till skolan.. Så fortsatte det hela morgonen och nu är barnen vakna sedan två timmar tillbaka så det blir ingen sömn här inte. Inte förrän ikväll. Imorgon blir det åter dags att jobba också. Barnens influensaliknande förkylning är över nu och idag laddar vi upp oss. Imorgon är det fredag också och jag arbetar mellan 07-12. Lite najs det.




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0