Dag nummer 8.

Invägning om 6 dagar. Då har det gått 14 dagar in på deffen. Går väldigt bra än så länge, jag känner inget direkt sug efter något, jag äter var tredje timme! Det blir en hel del protein och det är ju som bekant mättande. 2 gram per kroppsvikt! Kesella, kesella, kesella..! :D
Jag är glad att jag inte sålde crosstrainern för att den använder jag varje dag nu i flera månader framöver! Tacksamt när jag har barnen varannan vecka och man inte alltid tar sig iväg till gymmet pga ingen barnvakt etc. När våren kommer blir det ännu lättare med konditionsträning, det finns ju ingen is och snöblask att snubbla runt i! Kräsen dam det här minsann. Men fasen vad roligt det är att forma om sin kropp med träning och kost!

Surtisdag idag och allt vad det innebär. Barnen är kronförkylda och jag vabbar förstås! Missar ett och annat möte pga detta men barnen går alltid först! Att vara en karriärskvinna är verkligen ingenting för mig, det enda man jagar då är något så obetydligt som pengar.
Har man tillräckligt så att man inte behöver vända på en enda krona, då är jag nöjd. Mer än nöjd!

Toklängtar till både Juniresan till New York och Augustiresan till Cypern, Fig Tree Bay! Tid - rinn iväg!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0