Inte okej!

Knappt ätit mat på fyra dagar nu! Det slutar i katastrof när jag bara dricker vatten eller Proviva och när jag äter mat så blir det kaos. Jag är glad att jag fick ta ytterligare en semesterdag idag! Mina planer på att äta upp mig går ju som skrivet inte att utföra. Suck.. Jag är enormt sugen på att göra eget vitlöksbröd, jag menar, det är ju bara att moffa i sig när man ändå inte får behålla det..?! :-) Det är ju bara det där med att ta sig iväg till affären som gör det hela en smula svårt. Magen kaosar bara jag ställer mig upp. Det är fasen ett rejält virus jag åkt på! :-(

För övrigt känner jag mig väldigt missnöjd med det mesta just nu. Det kommer krävas en hel del arbete för att det skall bli nå ordning på torpet..! Take no shit!

Uscha, jag saknar mina sötnötar.. Så himla mycket! Barnens väl och ve är det viktigaste för mig! Har ni det bra har jag det bra. <3


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0