Robin hemma en sväng!

Ida är och badar i badhuset med sin far och då är Robin hemma här och myser. Vi sitter och spelar Super Mario Galaxy 2! :-) Jag försöker få liv i min herre på övervåningen, han vill inte riktigt kliva upp och det är väl okej. Han har sällan sovmorgon eftersom han arbetar dagtid.
Jag hoppas att vi hinner iväg och träna ben idag, det beror på när Ida har badat klart. Nästa vecka har jag barnen och det blir genast mycket svårare att åka iväg till gymmet. Vi har två vuxna barn här hemma också som kan vakta medan vi är borta 1 timme eller så förstås.. Men de är ju inte alltid hemma heller och då går det ju inte. Nu börjar ju Ida och Robin bli så pass stora att de klara sig själva men jag lämnar inte dem hemma själva! Det dröjer några år till med det! Nästa fredag slutar jag klockan 12.00 och jag ska passa på att bränna benen på gymmet då. När det inte finns tid till träning egentligen så mördar jag de större muskelgrupperna. Tror man håller igång kroppen genom att göra så. Sedan hämtar jag barnen 13.15. Perfekt.

Januari över snart.. Juni närmar sig! ^^


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0