Familjegympa!

Idag hade vi familjegympa två timmar på mitt gym! Övade på att hjula, stå på händer etc. Där har jag fått en rolig grej jag skall bli bra på: stå och gå på händer! Jag ger det till nästa sommar att lära mig det. Har jag inte fixat det till dess så kan jag ju inte vara annat än kass. *haha* Så det är något jag ska träna på varje dag (nästan) nu fram till juli 2014. 
Barnen hade riktigt skoj med oss. Vi lekte kull och byggde en bana att springa på också! Detta gör vi varje lördag då barnen är hos mig i fortsättningen! Barn behöver röra på sig för att må bra! Och vi vuxna också förstås!
Idag har jag fuskardagen och det är obehagligt tydligt hur kroppen blir påverkad av gluten och mindre bra kolhydrater.. Meeen, det behövs inför morgondagens bänkpress med John! Då skall det köttas igen! 






Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0