Jag har funderat på detta..

Jag har hittills lagat tre hål i mina tänder. Jag hade inga som helst besvär innan, jag sätter mig glatt i tandläkarstolen och får det bekräftat att jag har ett hål i en tand. (Hur? Vart?! Blir min reaktion.) Och efter att bedövningen har släppt och jag är tusen kronor FATTIGARE, så gör det ont. Chips, knäckebröd, ja allt av föda som kan titulera sig som knaprigt, gör ONT att tugga på. För två år sedan lagade jag mitt första hål. Jag har fortfarande ont. Jag lagade ett tredje hål för en månad sedan och ilningarna och smärtan är värre än att föda barn, typ.

Nå, en ny arbetsvecka hägrar och det är min sista kvällspassvecka på sisådär fyra månader. Nästa vecka går vi över på dagtid, och det känns faktiskt ganska skönt. Synd bara på pengarna som säger *poff*!

Och för att göra min blogg tråkigare så bjuder jag på ytterligare en knaskattvideo:



Kossan.se

Speak up!
Johanna

Den där videon var ju skojig ju!

Angående tänderna, så har jag typ bitit av flisor från de flesta av mina framtänder. Det ilar så djävulskt mycket... om jag inte använder Sensodyne. Testa om du inte redan använder det.

2010-04-27 @ 11:41:57
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Jeanette

Men visst är det så! Varje gång man lagar en tand så blir den svagare och står emot mindre tryck.. Ilningar kan man få i lagade tänder i många år efter.... Laga måste man ju tyvärr men det gör ju tanden bräckligare... Jag va oxå till tandläkaren för ett par veckor sedan.. Lagade två små hål.. 1600kr. Men han borrade mig dessutom i läppen!!! Blödde som fan och fick världens fläskläpp.... Blä för hål i tänderna!! Så Sensodyne funkar?? Måste prova,..

2010-05-02 @ 17:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0