Söndag, tvättstuga och..

..ingenting mer. Barnens morfar kommer snart på besök igen! Han var här igår och då åkte vi till stranden med barnen och sedan en sväng till Skansen. Det gör jag inte om igen, alltså Skansen. Barnen fick inte ut något av det, bara gnäll och gnäll.. Grönan hade gett mycket mer. Så det dröjer några år tills jag åker dit med barnen igen. Men en tripp till Grönan blir det framöver iallafall och många fler utflykter. Jag måste vänta på att min semester drar igång bara! Tio arbetsdagar kvar..

Första gången i år som jag inte firade midsommarafton. Jag satt själv hemma hela dagen och gjorde absolut ingenting särskilt. Jag städade lite grann och tvättade.. Den enda som hörde av sig var Carro dessutom! På kvällen kom min älskade och höll mig sällskap. *pusso* Finns inga högtider utan mina barn hos mig..

Äh, jag orkar inte skriva nå mer.. Känns som meningslöst att ha en blogg överhuvudtaget!


Speak up!
Carro

Ne skriv när du känner för du har så bra inlägg när du får såna klur & tänk inlägg. Vi måste ses snart. Here gud vi bor ca 100 m ifrån varann!

2010-07-04 @ 13:05:14
URL: http://mammacarros.blogg.se/
Johanna

Glöm inte att hojta till när ni drar till Grönan. Jag vill med! :DD

2010-07-04 @ 20:51:30
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0