Om åtta timmar..

Nu har jag ställt in krejjer så att jag kan mobilblogga från Cypern. Men det jag inte förstår mig på är att texten blir så keff! Hur skriver man en rubrik liksom? Jag får redigera alla MMS:en när jag är hemma i Sverige igen, så ni får gott ha överseende med att det kan se goofy ut.. 
Jag ska ta det lugnt och njuta av semestern! Min käre far köpte mig en megaresväska idag, så jag hoppas att jag inte överstiger 20 kilo bagagevikt! Kvinna som jag äääär. Åh, jag är så stissig att jag inte får något gjort! :)

Miaah, ha det gött och jag håller tummarna att ovädret som väntar er rasar av sig allt redan efter första dagen och att solen tittar fram istället!

Jag fotade mina underbara små själar igår morse innan shoppingen. Vi blåste såpbubblor ute på gården och solen sken så fint och jag var bara så tvungen att ta fram D&60:n! Mitt hjärta blöder varje gång jag är ifrån mina små! Mamma älskar er så oerhört mycket!











Speak up!
MiA

Det gjorden den!!!Vi fick sol varenda dag och tom jag lyckades bränna ansiktet!!Aldrig hänt förr!!Läs min blogg så fåru se lite av våra happenings=)Kul att läsa din blogg å hoppas på bilder snart!!Puss å kram=)

2010-06-14 @ 20:45:47
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0