Keep It Real!

Oj, vilken vecka jag har haft.. Upp och ned som en berg- och dalbana rent känslomässigt! Men jag måste säga att det känns riktigt, riktigt skönt att äntligen öppnat munnen och sagt ifrån bestämt.. :) Jag tar ingen skit och jag vill inte se någon annan ta skit.

I tisdags tog jag och John sista Twinrixsprutan.. Så nu behöver vi inte tänka på det på sisådär 30 år framöver! Bara åtta veckor kvar till Cypern och jag måste säga att min beach 2011 gick åt skogen den med.. Jag har inte varit på topp alls de senaste två veckorna och då har ju crosstrainern fått stå och damma. Jag ska återuppta det i helgen igen! Jag känner direkt skillnad i ork och hur kroppen känns när jag inte har tränat.. Magen börjar komma tillbaka! :P Sååå, Mervi: SKÄRPNING!

Idag slutade jag klockan 14.00. Jag och mina små kottar styrde kosan till ett hemligt ställe och gjorde hemliga grejer.. Det är ju nämligen någon som fyller år imorgon... ;) Åååh, jag längtar till imorgon! Då blir det hemliga avslöjat!



Robin 4 år blir intervjuad av Eva, pedagog på förskolan, och när han får frågan om vad han saknar på förskolan svarar han så här:

- Jag saknar mina nya leksaker för dom finns kvar på Ica Maxi och jag får aldrig handla dom.

*Hehe* Barn är så härliga! :)



Speak up!
Johanna

Åh mina fina syskonbarn <3

Nu har det gått alldeles för länge sen sist jag såg dem, och dig med! Lämnar du barnen till deras far nu i helgen, eller innan helgen?

2011-04-11 @ 20:16:28
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Tanja

Hej kaveri! Va gulligt sagt av robin:) När ska ni ha en middag och bio? kram

2011-04-15 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0