Sista vabdagen då. Hoppas verkligen att detta är sista för i år!

I och med förskolors policy gällande magsjukan, 48 timmar symptomfri, så är vi hemma denna dag. Imorgon får jag återgå till arbetet (jippii!) och Robin får gå till dagis igen. Jag kan inte låta bli att tänka på de föräldrar som faktiskt rycker på axlarna över att deras barn kräks, dom lämnar barnet på dagis ändå. Det har tack gode "guuuud" inte hänt på Robins förskola, men jag vet en annan förskola som hade problem med detta föräldrapar. Vet inte om dom kanske förstod svenska så bra, men det är ingen ursäkt..! Det blir ju kaos och hur många kids som helst hinner ju bli smittade. Jag håller tummarna nu att Ida klarar sig undan, snälla låt hon klara sig undan allt skit?

Jaha, måndag då. Kanske man skulle ta och städa lite.. Känns som om jag inte får göra annat än att städa här hemma. *tummen ner*

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0