Spirited Away.

En film som vi alltid ser när någon liten en är sjuk är Spirited Away. Det kan inte nog understrykas hur fantastiskt underbar och mysig den här filmen är! Ida har gått och lagt sig eftersom det är skoldag imorgon och Robin ligger obligatoriskt nerbäddad i soffan och vi ser nu på filmen Spirited Away. Jag tror vi har sett den ett trettiotal gånger och den är lika bra varenda gång. Ett varmt tips till er läsare som inte har sett den ännu, Spirited Away är mys på hög nivå.





Speak up!
Johanna

Underbar underbar film!

Passar på att tips om en annan schysst barnfilm från dom: "Min granne Totoro", om ni nu inte redan sett den. Det är samma produktionsbolag (Ghibli) som till Spirited Away. Jag har sett typ alla deras filmer. Och de flesta är så där magiskt bra!

2011-12-01 @ 22:15:33
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Mervi

Ja, just ja! Jag skulle ju beställa den filmen för länge sen! Ska göra det nu på en gång!

2011-12-01 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0