Uppdatering då!

Det har varit mycket nu tycker jag. När ska jag hinna vara ledig? :) Ska vi kanske ta och börja med julafton då.
God mat, god dryck, älskar glöggen hörrni, och ganska lagomt med julklappar blev det. Jag, Emilia och Elin köpte en Onepiece till John i julklapp, enbart för att han skulle få äta upp sina ord när han retats med Emilia och hennes Zipperall. Och när herrn väl hade tagit på sig Onepiecen så tog han inte av sig den heller. Senare på kvällen anslöt sig Emilia med sin zipperall vid bordet och John konstaterade att vi alla snart kommer äga en varsin overall..! :D Jag måste säga att jag är riktigt sugen på att köpa en jag med.
Minns ni flörten jag gav till John här i bloggen? Den tog och jag fick mina supersköna grymma ECCOstövlar. Dom är så sköna! Jag fick även en örontermometer! Alltid bra att ha eftersom jag för stunden inte äger en enda termometer. 300 kronor på makeupstore av flickorna, mycket bra julklapp! Alltid kul med smink! Mammas julklapp fick mig att tappa hakan, 3000 kronor att handla inredning för! Vi flyttar ju till radhuset snart! Kan inte komma mer väl till pass än så. Summeringen av julafton är en femma av en femma.

Igår hade jag lägenhetsvisning, det var ett par som kom och tittade och dom vill ha lägenheten. Mannen var så imponerad över att lägenheten är så fräsch och fin. Klart, den blev ju renoverad november 2009. Dessvärre kunde dom inte flytta in förrän 1 april så det innebär ju att jag får betala dubbelhyror fram till dess.
Jag hämtade nycklarna till radhuset idag! Vi fick klartecken att renovera badrummet och sätta kakel i köket. Det kommer bli himla mysigt när det väl är klart! Jag började snickra på listan över fel i radhuset inför ombesiktningen och bara köket blev ett gäng punkter! Ibland undrar man hur personen som besiktat tänkte. Hur kan man missa vissa uppenbara fel? Radhuset är i ett gott skick men det är ändå saker som skall åtgärdas. Hur som, jag längtar!



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0