We Will Rock You!

I fredags åkte jag och John till Cirkus i Stockholm för att se musikalen We Will Rock You! Vi var på plats redan halv sju för att avnjuta en förrätt, en huvudrätt och en efterrätt och det smakade bra. Klockan nio började musikalen. Jag var helt fast från första sekund till slutet, det var så otroligt bra och alla låtar framfördes antingen på svenska eller engelska.. Jag vet inte ens vad jag ska skriva nu för att allt var så otrolig bra! Bra, bra, BRAA! :) Jag funderade en stund innan i bilen på väg upp om man skulle börja gråta vid något tillfälle, men vad sjutton.. Det är ju teater, man gråter väl inte då..? Tji fick jag.. En låt framfördes "No one but you (Only the good die young)" och efter cirka tre sekunder så kände jag klumpen i halsen, sen kände jag Johns hand krama om min hand hårdare och till sist gick det inte längre.. Det kom tårar, men inte bara pga framförandet men också vad låten handlar om och mina tankar gick till John och sen flashade en bild på Freddie Mercury ovanför scenen och ja.. Det blev för mycket.. Tiden gick iallafall fort och det var bland det bästa jag sett i mina dar! Vi hade dessutom väldigt bra platser, rad tio och i mitten! Tusen tack John för denna underbara julklapp! <3






Speak up!
Emelie

nä alltså han säger ju att den är benen som gör ont och så ligger han och sparkar och vill att jag ska massera..så jag tror faktiskt att det är växtvärk. jag visste inte ens att dom hade växtvärk när dom var såhär små :-O

2011-01-15 @ 09:31:49
URL: http://mybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0