Ingen ljusning i sikte!

Stackars Robin och stackars oss alla som inte får sova ordentligt. Robin har hostan from hell och dessutom har han börjat blöda näsblod titt som tätt. Jag fick springa upp ett par gånger inatt enbart för att barnet skrek "Näsbloooood!!". En mamma får ju panik. Feber har han fortfarande på natten, något höjd kroppstemperatur om dagarna. Vad är detta?

Denna morgon fick mormor passa Robin för jag hade en tid för nyanställningsundersökning på Astra. Det där med att lämna blodprov ger mig rysningar, men det gick bra ändå. Fort gick det också! Längd, vikt, blodtryck, syn och hörsel kollades upp också. Allt normalt, men vid hörselprovet hade jag missat typ en ton och jag svär att det var just när jag harklade mig. Men annars 98 procent perfekt hörsel ändå! Allt annat var bra också och ta mig fasen, jag är 161,5 cm lång! I somras när jag och John var till polisen för att fixa ett nytt pass till honom så mätte vi oss bägge två. John hade vuxit två centimeter på längden och jag hade vuxit 1½ cm. Vi trodde inte våra ögon, och dagens mätning för min längd bekräftade att vi har visst vuxit på längden i vuxen ålder. Förklara det om du kan! Men jag blir inte ledsen för det! Tvärtom. :)



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0