Preparations and more preparations.

Det blir en fullspäckad dag imorgon! Jag ser fram emot sminkningarna! Tråkigt nog så hoppade Mirja av, hon har ju gått och blivit med JÄNK! :) Det medföljer vissa ekonomiska förpliktelser då.
Jag gjorde en resa till Skärholmen med John och barnen sent på eftermiddagen! Make Up Store sålde produkter för 600 kronor till mig! Smink gör mig så glad, och något som gör mig ännu gladare är att få använda sminket på andra! Gladast blir jag när jag får dom där "WoW"-reaktionerna!

Nu tänkte jag att vi skulle studera travet en stund och sen blir det det där Walking Dead avsnittet jag nämnde igår. Vi hann inte så långt förstår ni.. John Blund kastade sömnstoff i våra ögon..



Speak up!
Johanna

Då kanske du passar på att använda sminkbältet, eller? :D

2011-11-26 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0