12.12.12

Dagens datum är det sista repetitiva datumet vi kommer att se i våran livstid.. Känns konstigt faktiskt.. Hade planer på att fånga datumet men det gick upp i rök.. Jag är sjuk och det finns liksom inget speciellt att göra en arbetsonsdag som denna.. Jag har varit sjuk i tre dagar nu och jag hoppas att jag kan gå och jobba imorgon igen, nästa vecka har jag semestervecka dessutom! Måste hinna visa mig innan ledigheten och önska mina goa arbetskamrater God Jul och Gott Nytt!
Ganska skönt att slippa julstressen förstås! Men det är ju det där med att fira jul.. Känns väl sådär va..? Eftersom barnen är i härliga Luleå på julafton så firar jag redan den 23:e med barnen.. Man får se det positivt, barnen upplever två julaftnar iallafall!
Och något som inte är likt mig själv är att jag inte har tränat på snart två veckor! Abstinens är förnamnet och jag inväntar helgen och mitt immunförsvar! Hade jag bott i villa så hade jag inrett ett gym. Lätt.

Och min lilla Ida har fyllt 8 år.. Kan inte fatta det riktigt.. Hon närmar sig tonåren!! Hon är fortfarande en bebis i mina ögon. :) Tänk den dagen då jag får barnbarn då? Ja.. Jag längtar massor! Jag längtar till barnens alla milstolpar i livet!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0