Längtar!

Nu är det ju inte sååååå lång tid kvar till semestern..? Eller..? :) Jag toklängtar tills vi åker till Cypern och gånger två dessutom! Vi åkte till polisen i onsdags och fixade småttingarnas pass, aaah deras allra första pass..! Jag hoppas verkligen att Callisto är renoverad som det står i Fritidsresors beskrivning av hotellet.. Av de gamla bilderna att döma så är det mer eller mindre katastrofalt ugly inrett och nytt för i år är att hotellet fått sig en rejäl uppfräschning inomhus. Utomhus är det ju hur fint som helst! Vi kommer bo i ett radhus med etage. Jag misstänker att tonåringarna belägrar övervåningen..! *hehe* Barnen har simskola inbokad, vilket jag tror kommer gå bra för Ida. Hon lärde sig att simma hundsim förra lördagen och annat var det med Robin. Han avskyr vatten. Låt underhållningen börja säger jag bara.



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0