Förkyld..?

Vilken jobbnatt det blev! Sanera byggdamm i åtta timmar på en annan avdelning! Snacka om att man kände såg blåst och näst intill förbannad! Meeen pga att vi inte hade ordrar att köra så fick det ju bli så. Tiden gick hyfsat fort och vi hade några skrattmoments där.. Nu är det bara en natt kvar och sedan väntar helg!
Jag vaknade upp för en stund sedan och är typ förkyld!! Är det byggdammet eller? Fuck that jag SKA gymma ikväll med John iallafall! :-) Det kan vara så att kroppen inte tycker om att jobba natt bara, tyckte mig känna likadant igår när jag vaknade och det blev bättre efter en stund..
Häpp, ska man slå på tvn och käka lunch då?

Haha, kan ni föreställa mig och John i den här? För att det hände faktiskt förra helgen. Uppifrån och ner.. ^^


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0