Love fridays!

Sanna mina ord för jag älskar verkligen fredagar! Främst för att det är inledningen till helg, och det är dessutom en dag på veckan då ni oftast kan se mig glad(are). Jag vet inte riktigt vad det glada bottnar i egentligen. Månne det bero på att man kan stänga av psykiskt och bara vara. Inga större måsten som måste göras, man kan slappna av och göra i princip vad som faller en in (inom medelsvenssons ramar när det kommer till pengar). Typ dra långt bort från stan för att upptäcka ett nytt lekland för barnen, höll på att skriva åka till Sydpoolen men jag vette fan om det är värt att besöka det skitbadhuset igen för att äventyrsbada.. Ida och Robin har börjat simskola där på fredagar och jag tycker det räcker med att man spenderar den tiden där. Jag vet inte, stället äcklar mig nu för tiden. Vi behöver åka iväg på badhussafari också! Vi har pinpointat de flesta leklanden i Sthlm och det skall finnas ett i Nyköping. Nästa mål blir dit kanske? Men vart hittar man ett riktigt bra badhus?
Det är ju viktigt att aktivera barnen och jag har börjat snegla på cheerleading till Ida! *haha* Än så länge har barnen simning och dans två gånger i veckan. Det borde väl ändå räcka så?

Vi avslutar kvällen med några sanningens ord:

"Varje negativ/dömande tanke du har om en annan människa är egentligen ett meddelande om dig själv till dig själv."

Den du.


Speak up!
Anonym

Om du vill till ett bra lekland, kan jag rekommendera Leos lekland i Eskilstuna. Större och bättre än busis i Nyköping.
Även badpalatset i e-tuna kanske kan vara ngt? Betydligt bättre än Sydpolen. Mycket mindre, men bättre :))

2013-04-18 @ 22:52:13
Johanna

Om du vill till ett bra lekland, kan jag rekommendera Leos lekland i Eskilstuna. Större och bättre än busis i Nyköping.
Även badpalatset i e-tuna kanske kan vara ngt? Betydligt bättre än Sydpolen. Mycket mindre, men bättre :))

2013-04-18 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0