Perjantai!

Nu är ju finska språket inte min starka sida med Perjantai måste ju ändå betyda FREDAG!

När jag vaknade idag kändes det inte som att jag hade kontroll över min kropp. Den vägrade lyssna på vad jag ville göra dvs göra frukost! Seg, segare - segast! Bara att ladda upp med en rejäl kolhydratsfrukost då jag har ätit High protein Low carb typ hela veckan. Det tar ut sin rätt kan jag säga! Det blev havregrynsgröt med Havremjölk, ett kokt ägg och Wasa Fullkornsmacka med ost på! Och nu ca 40 minuter senare börjar kroppen piggna till lite! Skönt! Ikväll väntar ett gympass mellan 17.00-19.00. Lika bäst att man fyllt på muskeldepåerna ordentligt inför det! Bröst och mage står på agendan idag! Jag är så otroligt glad att gymmet har byggts om och nya maskiner har flyttat in, nu känns det som ett rejält gym! Det finns "allt" att köra skiten ur sig på! Många och mycket tyngre vikter fyller upp en halv väggs längd bland annat! Superbra för John som behöver betydligt tyngre fria vikter.
Jag börjar få positiva kommentarer om formen så det går åt rätt håll! Jag ser själv en markant skillnad från typ två månader sedan och sånt här tar tid! Jag är fortfarande inte där än men en bra bit på väg! Rätt kost och envis träning och ett stort tålamod är vad som krävs! Om ett år är jag sjukt fit! Det är vad jag intalar mig iallafall! *haha* Sedan får vi inte glömma att problemområden kommer sist och i mitt fall är det väl baksida lår och armar som inte låter skynda sig på. Armarna har börjat komma och snart ger baksida lår med sig ytterligare också! Hur jag ska göra med mammamagen återstår att se. Jag har ännu inte lagt in en hög växel gällande magen och jag tror nog att det är dags för det och med början ikväll! John kommer att avsky mig efter magpasset! *haha*
Det här är så häftigt! Love it!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0