Tankar..

Ibland undrar jag om jag har hittat något som jag verkligen älskar eller om jag har blivit knäpp.. För att jag ägnar många tankar åt träning. Nämn något som skulle vara dåligt med träning? Nämn en orsak till varför man ska sluta med träning? Skadar träning mig själv eller andra? Nä. Jag kan inte komma på något negativt, möjligtvis att man prioriterar gymmet en hel del, alkohol och fest bortprioriteras förstås. Och det är ju egentligen bra. Jag kan för första gången i livet säga att jag har äntligen "hittat hem". Jag vet vad jag ska syssla med för att må bra. Det finns dock en baksida som jag kan se ibland och det är Haters, dom som det bara sticker i ögonen på. Och till er har jag bara kärlek - det är egentligen er själva ni skall ta itu med för att det är inte jag som får er att svika er själva när det kommer till träning och kost.
"Varje negativ tanke om en annan människa är ett meddelande till dig själv och om dig själv."

Hehe, jag följer en på Instagram, Sluta Slappa. Klockren.




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0