Who run the world? Girls!

Den här kvinnan jobbar nattskift denna vecka. Jag och tre till och vi gör det bra också! Levererar med besked! Däremot känner man sig som en zombie vid vissa klockslag. Cash is King är mantrat denna arbetsvecka. Jag hoppas det blir övertid i helgen också. Då är jag inte sen att haka på.

Bloggtorka råder, tycker jag skriver mest om min träning och det är ju skoj för min del förstås! Vad jag förstår så inspirerar jag flera av mina läsare då jag blir bombad på FB bland annat med råd och tips att komma igång! :-) Alltid kul att kunna hjälpa till!

Jag och John har just ätit en rejäl middag med massor av protein och vi vilar nu innan kvällens köttarpass på gymmet! Jag har lagt på mig vätska de senaste två veckorna pga att vi ätit godis och vittbröd osv.. Damn you easter! Så jag har dragit ner på kolisar ett tag framöver så är jag back to business sen om någon vecka!

Jag följer en tuff brud på Instagram: avsarahbackman - Musklerna ställer in sig på jobb så fort jag ser hennes bilder!


Bild lånad från hennes sida på Insta!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0