Delad glädje är dubbel glädje!

Känner mig oerhört glad och tacksam för att jag har John. Vi delar samma intressen och vi har kul ihop även om vi bara sitter i soffan och stirrar. Och något som är oerhört bra med John är just att han är John. Det finns ingen annan på denna jord som är som John. Så glad att du är originell och dig själv. Älskar dig! <3
Vi har ju tränat rätt duktigt den senaste tiden med undantag för magsjukan eller vad det nu var vi drabbades av. Den senaste tiden har han börjat få kommentarer och frågor om han har tränat! Han har väl inte sett det själv och har då skyllt på sin mage att den skulle vara stor.. Men det är den ju inte längre! Det är han som blivit större, då i muskelmassa. :-) Jag däremot hade ju typ nada muskler för nio månader sedan och har nu börjat få synliga muskler på armarna och övre delen av magen. Och på benen också och vi är bägge på gång! Vi har hoppat på grejen med att äta 2-3 gram protein per kroppskilo och visst fasen har det gett resultat! Jag är en smula mer disciplinerad när det kommer till kost men jag är en riktig gottegris. Inte alltid lätt och även om jag trillar dit så har jag lätt för att återgå till hälsosam mat igen. Varför har jag inte börjat träna tidigare för? Vad sjutton höll jag på med egentligen? Det här är något jag velat göra ända sen 16 års ålder men jag antar att depressionen och den sociala ångesten tog överhanden i den åldern.. Då är det en utmaning att ens hitta ett skäl till att gå utanför dörren!

Fan vad långt jag har kommit med mig själv när jag tänker efter. Jag har all anledning att vara stolt! :-)

Mina luncher och middagar ser för jämnan ut så här:


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0