Om jag inte skall bli besviken, vad ska jag bli då?

Vilken måndag det blev. Idag fick man veta mer än vad borde för att må bra. Frågan är hur man tacklar skitsnack och ryktesspridning? Alltså, nu är jag helt allvarlig:

Människor ta mig fan skrämmer mig. På allvar. Och rejält.

Efter att dagen var slut fick jag äntligen åka och hämta mina barn! Vi åkte sedan hem och när vi gått genom grinden såg jag John i fönstret och jag kände hur glädjen spred sig ännu mer. Jag var hemma nu och här är fristaden för mig. John gav mig en kram och jag kunde inte släppa honom och jag började gråta.. Tårarna rann.. Vissa dagar.. Jag säger bara fyyyyy fan.

Det är bara att uthärda detta, håll ut..




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0