Målmedvetenhet och ett jäkla pannben!

Tror nästan jag lägger in högväxeln nu för att se hur kroppen reagerar! Det finns ingenting häftigare än att ge sin kropp en rejäl utmaning och sedan se hur resultaten och styrkan kommer krypande! Jag blir bara starkare och starkare! Jag älskar det här hörrni! JAG ÄLSKAR DETTA! Det är som när jag fick barnen och sedan undrar vad sjutton jag gjorde innan jag blev lyckligt lottad att få barnen! Nästan samma med detta, vad sjutton gjorde jag innan!? Kastade bort tid på att ligga i soffan och inte göra nåå! Det mår man ju inte bra av. Och när det kommer till barnen så kan man ju inte direkt skaffa barn när man själv är ett barn så något tidsslösande handlar det ju inte om. Gjorde en liten jämförelse bara.

Barnen är hemma hos sin far några timmar idag! Så då passar jag på att göra sådant man inte bara kan göra sådär huxflux.


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0