Det första på länge!

Ja, visst var det evigheter sedan jag bloggade. Kanske för att vardagarna består mest av barn, träning, kost, vila, jobb, min fina man osv. Nu har jag faktiskt inte rört en enda hantel eller maskin på snart två veckor och detta har inte hänt på säkerligen ett år. Det hände någonting med mig för cirka två veckor sedan. Jag misstänker starkt att det beror på höstens entré. Det har även hänt tråkiga saker utanför hemmet som påverkar en starkt också. Jag kan summera det med att säga att människor skrämmer mig och jag släpper banne mig inte in vem som helst längre.
På så vis kanske man tappar lite av den där glöden hos sig själv men när jag vek undan mina träningskläder idag så tändes gnistan igen! På måndag kör jag igång igen och inte fasen har jag tappat något nämnvärt mycket, det kan man bara inte göra på två veckor. Styrkan är nog minimerad en smula men annars.. Vad spelar det för någon roll egentligen? Jag har ju "hittat hem" i mig själv med träningen och detta är inget jag kommer att sluta med någonsin. Så en två veckors paus har bara varit välbehövligt för själen. Man kommer ikapp lite också. Vardagarna har ju annars kantats med en smula stress att hinna med allting och jag är inte den som fjösar max en timme på gymmet heller. Om jag får bestämma tränar jag helst tre timmar om dagen! Så blev det på semestern i alla fall och sjutton så bra jag mådde! Tänk att få träna och få betalt för det samtidigt? Det vore ju drömmen! *harkel, PT, harkel* Vem vet vart jag hamnar och där jag är idag är definitivt ett avslutat kapitel i framtiden.
Robin fyllde sju år i måndags! Vart tog tiden vägen? Ida fyller nio i december..! NIO!? Hål i öronen har hon önskat sig länge och visst är dom på plats nu också. Min modiga lilla tjej! Det har hittills gått bra också, inga inflammationer eller annat shit. Öronsnibbarna är lika fina som innan. Något som däremot har börjat visa sig är den typiska nioåringen. *phuuu* säger jag bara! :-) I december får barnen egna rum också då Johns äldsta dotter flyttar ihop med sin kille! Då flyttar jag och John ner till markplan och det kommer nog kännas konstigt.. Men en rolig sak är ju att handla nya möbler oavsett! :-D Springa på IKEA och MIO är ju alltid skoj!

Kollade på fotografier igår från våran resa till New York tidigare i år.. Längtan tillbaka är stor! :-)
 
 
 

Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0