Vilodag.

Idag vaknade jag upp till en vilodag. Roligare dagar har man ju haft. Tankarna drar åt träning hela tiden och kroppen vill röra på sig. Träningsvärk har jag också och det kan bero på att jag maxade sittande dips igår. 80 kilo! Yeah baby! Trodde inte jag någonsin skulle klara det och det gjorde jag visst det. Babysteps är vad man kallar det. Man ska inte tro att man t.ex bänkar 60 kilo på en gång som tjej. Jag klarade 40 kilo förra veckan! Sakta men gradvis byggs styrkan upp i kroppen! Kul som f-n!

Hepp, dags för frukost då.. 

Frostig proteinsmoothie

* Kesella 1% 100-140 gram
* 1 dl mjölk
* 1 dl frusna ekologiska blåbär
* 1 dl frusna ekologiska hallon
* 1 skopa Strength Milk and Whey, den inhandlas här:
 http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/milk_and_whey





Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0