Kanske borde uppta bloggandet igen?

Min hjärna har så många funderingar, grubblingar, åsikter, tankar som måste få ett utlopp någonstans.. Det är inte alltid man har djupa konversationer med folk och sambon kan man ju inte prata med hela tiden då även han har ett jobb att sköta. Blogga får duga så länge. :-)
Det är ju sådär med Människan, man förändras hela tiden. Man kanske tror att allt är precis som det var för ett år sedan men när man tänker efter så har mycket förändrats på ett år. Jag hade förmodligen mitt sämsta (?) år förra året men ur det onda växer man sig starkare. Man kanske vaknar upp ur en bubbla, man byter riktning när det inte var en viss väg som man trodde att man skulle gå, man väcker andra ur dvalan, och man kommer till insikt. Jag behövde år 2015s smärta för att komma vidare från mitt egna skit.. På gott och ont. Jag vet absolut vad jag vill göra och det kan bara bli bättre med allt. Egot i mig har kapitulerat.
Sedan vad andra tycker och tänker bekommer mig inte. Jag gör det jag vill göra som dessutom skänker mig minst känslomässig stress. 

Idag fyller yngsta lillasyster TONÅRING! 
Det är helt otroligt hur åren satts i rullning nu i vuxen ålder.. Rätt vad det är så.. 

Bjuder på en kattungebild från min äldsta lillasysters katteri i somras!
Sur liten Curie där i bakgrunden..






Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0