Om jag ska jämföra foundations då?

När jag började min utbildning som makeupartist, fick jag en makeupväska med sjukt mycket smink i alla dess färger och nyanser. Jag måste säga att produkterna faktiskt är riktigt bra! Jag köpte en foundation för några veckor sedan från makeupstore, och tyckte att den var helt okej till en början. En eftermiddag rann det tårar och givetvis hade jag denna foundation i ansiktet då. Resultatet blev ju randiga foundationkinder. När jag använder "mitt" märke så sitter sminket som berget när det rinner tårar! Det blir inga rinningar så att säga.. Dessutom är sminket allergivänligt, det innehåller varken mineraler eller metaller och det låter huden andas samtidigt som det vårdar hyn.

Så foundationfajten slutade, Makeupstore versus Sonya CC= 0-1

       


Speak up!
tessan

halloj:) ja jag är mycket lycklig känns kanon :) japp nu i maj ska dom ha sin tredje ska bli såå mys..tror nog det blir en pojke känner det på mig haha ja ska hälsa henne så gott ha det bra kram

2010-04-11 @ 20:51:34
Carro

Du är alltid lika vacker sminkad som osminkad.

2010-04-12 @ 08:40:48
URL: http://mammacarros.blogg.se/
MyzaaN - Princess Pink

nu blevj ag avis ;) vill också se alla DH :O

2010-04-12 @ 13:55:29
URL: http://myzaans.blogg.se/
Johanna

Ja, din foundation är magiskt bra! Känns knappt att jag har den på mig. Sitter som berget gör den också, men är ändå lätt att ta bort med rengöring. :)

2010-04-12 @ 16:31:09
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Mervi

Jes, och drar man på silkespudret över foundationet så sitter det forever, känns det som iaf! :D



G.R.Y.M.T.



2010-04-13 @ 20:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0