Omotiverad kvinna.

Dag två. Tristessen har satt in och jag känner mig en SMULA omotiverad att göra något. För att kunna göra något överhuvudtaget krävs det att det finns uppgifter att utföra också. *sigh* Jag talar om mitt arbete. Jag får trösta mig med att det är lättförtjänta pengar. :)

Tidigare idag gick vi fyra stycken från skiftet och spelade badminton innan jobbet. Alltid kul att röra på fläsket men det bästa var ju BASTUN! Aaaah, hur länge sedan var det inte sist jag bastade?

Jag kommer inte ens på något roligt att skriva om här på bloggen.. Nå!


Mitt IQ = 124.




Speak up!
Carro

Martin eh med less på att jobba just nu. Men det eh ju inte jätte länge kvar förens det är semester. Då ska ni åka utomlands va? :D



Kan väl ses nån dag med eller utan barn?



Kram!

2010-04-14 @ 22:34:51
URL: http://mammacarros.blogg.se/
Johanna

Jag lär ju sett lagom förstörd ut (fast det beror ju på vart han såg mig iofs), jag körde i alla fall intervall - tills jag nästan spydde. Då fick det bli powerwalk istället :P

2010-04-15 @ 16:35:07
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Mervi

Det var nog tidpunkten då du mådde pjuke! Han såg dig i stora rondellen i saltskog.. :) Men han noterade inget grönt ansikte! :D

2010-04-15 @ 20:04:28
Carro

Ja går mkt nu man blir så less på all sjukdom men snart kommer det ju sommar hoppas på att slippa allt då. :)

2010-04-16 @ 16:33:23
URL: http://mammacarros.blogg.se/
Mervi

Jo, Robin är ju sjuk fortfarande här hemma. Frisk ett par dagar, febern tillbaka. Frisk någon dag, feber igen.. Hosta, magsjuka, feber... gaaah

2010-04-16 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0