Ugnsrengöring är lika med:

Crap. Jag har just skurat ur ugnen. Den hade drabbats av en frän, rutten lukt av någonting.. Ville pjuka varje gång jag öppnade ugnen. Men NU luktar det "citron". Duktig husfru. Tvättstugan är igång också, och jag ska snart fortsätta dammsuga här hemma. Helst av allt skulle jag vilja vara nyduschad, friserad och sminkad och sitta i soffan med ett glas vitt och bara koppla av, men man hinner på sin höjd med att duscha idag och kanske borsta igenom håret! Lyxar jag till det så blir det en hästsvans! *haha* Ljuva småbarnslivet bjuder inte på mer än så, i tidsväg alltså. För att när kvällen kommer så är jag alldeles för trött för att sätta igång med något större skönhetsprojekt! Och klockan har slagit sen kväll..

Okej, bara några veckor kvar till Cypern! Och inte har jag kommit i någon vidare beachform. Det har blivit sämre på den fronten faktiskt. Konstigt nog blev jag bara rundare om kroppen så fort jag började äta bättre och röra på mig mer. Så jag skiter i det där nu, och tar promenader och inbillar mig att jag är fin som jag är istället. :D
"Eggrolls! Victory! Eggrolls! Revenge!! Eggrolls!" -
The Simpsons Game.



 

Längtar som bara den..


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0