Sanning nummer 7. Min bästa vän!

Det här med att uppdatera en sanning per dag håller inte för mig. Men jag tar det sanning för sanning så gott jag hinner med! :)

Min bästa vän alltså.. Jag hade en bästa vän en gång i tiden då livet lekte och allvaret knappt väntade runt hörnet. Fnittriga tonåringar som inte kunde vara ifrån varandra, vi sov till och med över hos varandra på julafton! Vi delade fjortisfyllor och skratt och cigaretter..! Är det en enda bästa vän jag skall minnas med värme så är det Patricia. Jag har hittills inte träffat en tjej som henne.. Det är trist att vi gled ifrån varandra i livets gång.. All kärlek till dig! <3


  




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0