Till en punkt. Som skriker efter ett stopp.

Jag har kommit till en punkt, där det är meningen att det skall vara stopp. Dags att göra något nytt och det jag brinner för. Så kommer det stora och trista ordet MEN. Hur ska det gå? Jag befinner mig mitt i en smet som håller mig kvar i det forntida jag som inte var något annat än en grå, likgiltig mus. Jag är inte där längre, jag kommer framåt och jag är sååå redo för att göra något stort av den tiden av livet som är här och nu och framöver. Men jag står still, kan ingenting göra.. Det känns en smula B, ja.. Men snart så!

Mina mål för 2011 ska nog få mig att komma igång och komma loss! :)

Ring klocka, ring.. Bring it on!


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0