Gissa min ålder?

Igår åkte jag och goding iväg och discobowlade. Normalt när jag handlar cigaretter till mamma eller ska handla på bolaget etc, så måste jag ALLTID visa leg. Jag tog hem storvinsten igår när jag fick frågan vid bowlinghallens disk:

-Inte vuxen, nej?

SKÄRRAD svarar jag att:

 -Jag fyller 28 år i år.

-Du ser MYCKET yngre ut.. svarar herren.

Herreguuud. Så vi skrattade..!

Tillbaka till bowlingen då.. Tror det var minst 16 år sedan sist jag bowlade! Det gick väl sisådär. Jag lyckades med en klassiker. Hivade iväg en bowlingkula halva banan innan den landade...! Hahaha, min tumme fastnade ju! Folk drog efter andan, hörde jag.. En timme förflöt så oroligt fort! Jag skulle kolla vad klockan var, det kändes som om det bara hade gått 20 minuter. Det återstod fem minuter av speltiden..

Arbetsmåndag är här och vad ska jag hitta på innan jag går till jobbet? Känner inte för att göra något alls faktiskt.. Bara slappa och ta det lugnt..

Ha en kanonfin måndag allesammans!



Speak up!
Johanna

Jag måste alltid övertyga SL-personalen att jag ska ha studentkort (över 20 år) och inte terminskort. "Så du studerar på universitet?" frågar de med stor skepsism i rösten. Men det är väl bara att ta, vi ser yngre ut än vad vi är. Måste du lega på systemet fortfarande? :D

2010-02-04 @ 23:51:49
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg
Mervi

Jo, jag måste visa leg. Always! :D

2010-02-05 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0