Det är ju ett halvår kvar, men jag längtar så..!!

I juni åker jag utomlands! Yihaaa! Jag har inte varit utomlands på ÅR! Sist var Cran Canaria 1990.. Eller var det 1991? Skitsamma. Det var på tiden i allafall. Åtta dagar ren njutning av 30 graders värme och soooool, bara soool!


Den här veckan har gått väldigt fort..! Barnen röjer i soffan just nu, kanske dags att klä på sig och gå ut och leka!

Speak up!
JennieW

Härligt!!

Jag och barnen åker till kreta den 11e juni :-)

2010-01-17 @ 10:17:08
Mervi

Jag önskar att min ekonomi hade kunnat få med mig barnen till Cypern! Men det tar jag nästa januari 2011. Hade varit sjukt najs med Thailand.. Men hosta upp 100.000! :D Det gör man inte varje dag.. s

2010-01-25 @ 11:08:57
Carro

Hej gumman! Kul att du skaffat nu blogg, verkligen!

Du skriver jätte bra så nu har jag inte kunnat slita mig från första inlägget ;)



HERMAN is alive än sålänge!



Kram

2010-01-26 @ 11:08:24
URL: http://saganomcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0