Tomtebloss och bus!

Det satt fint med mammas lasagne i magen. Jag hann se en film hemma hos mamma också. Patrik 1,5. Det var faktiskt en väldigt bra film, med undantag för vissa scener dära.. :) Men annars, HELT OK!

Nu är jag och barnen hemma igen och vi har städat upp i deras bombnedslag till rum, nu går det faktiskt att gå där inne igen! Vi spikade upp några tavlor och satte upp fina teckningar på väggarna också. Lägenheten är ju färdigrenoverad nu så det finns ingen anledning att inte börja decorate! Det blir så mycket hemtrevligare då.

Vi har haft en mycket bra 1 januari år 2010-dag. Hur är det med alla andra? Bakis?







Speak up!
Tanja

Här har man varit uppe och matat lilla bonus, underbart med barn. Jag njuter! Bakis nej nej... sånt kommer inte finnas på ett tag.. usch för alcohol...! :)

2010-01-01 @ 23:29:58
Mervi

Tanja: Försök inte. :D

2010-01-02 @ 11:27:11
Johanna

Visst är Patrik 1,5 bra? Jag gillar skarpt Gustaf Skarsgård. :D



Jag blev inte heller bakis på nyårsdagen, vilket var skönt. Däremot känner man sig lite konstig när man vänder på dygnet helt...

2010-01-04 @ 01:44:57
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0