Dotter frisk MEN sonen..

..har fått svinkoppor. Så det blir VAB resten av veckan. Jobbet lär ju bli nöjda på mig.. Imorgon åker vi igen till vårdcentralen och kräver att få en salva som heter Altargo utskriven. Robin har sett ut såhär sedan i söndags och nu har det blivit värre. Sköterskan kollade på Robins arm igår och hon sa att det bara är lite eksem.. EKSEM?! Hell no. Svinkoppor it is. Check it out!




Speak up!
Carro

Ja hon är verkligen jätte söt! :)



Fy stackars Robin. Jag vet för jag har haft dom...

i rumpan satte det sig för mig :O Smittas som bara den. Hoppas verkligen du slipper gumman. Kramar!

2010-07-13 @ 18:21:03
URL: http://familjennilssons.blogg.se/
Hej !

Svinkoppor får man av stafylokockerbakterier som också ger halsinfektion. Om det är stora svinkoppor behöver man ibland antibiotika för att det ska ge sig. Det smittar också. Kan vara så att båda har samma bakterie men den har satt sig på olika ställen. Hoppas det löser sig :)

2010-07-13 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0