Jag läser en bok..

.som följde med tidningen Hälsa. Fyra Grundstenar Till Ett Bättre Liv. Jag läste 60 sidor rakt av från det jag öppnade boken.. Tänkte fortsätta strax igen.. :) Jag vabbar ju som sagt veckan ut så att läsa en bok sitter ju på sin plats. Ida röjer ute på gården med sina kompisar och jag och Robin häckar här hemma.. Jag har ringt vårdcentralen och väntar på att dom skall ringa upp, jag tycker att Robin ska få penicillin mot detta nu. Svinkoppor.. Hoppas jag och Ida klarar oss! Det blir ett besök till apoteket oavsett idag.. Nya kompresser och bandage. Det känns som om det kliar över hela kroppen! *s*



Sötisarna på Skansen.




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0