Rosa mugg vill han ha!

Vilken natt jag hade! Jag är envis med att barnen nu ska sova i sina egna sängar hela natten. Det gör absolut ingenting om dom kommer på morgonen och gosar ner sig men detta börjar kännas jobbigt när det gäller hela natten. En snart fyraåring och en sexåring i min säng..? När dom har en varsin jättegosig säng att sova i? Förrförra natten sov dom som grisar hela natten i sitt rum men denna natt klev bägge upp och var tjuriga klockan 02.30.. Gissa vem som var envisast då? Jo, jag.. Jag bäddade ner ungarna för att sedan få kliva upp igen och bädda ner dom.. Klockan halv sex fick jag gå och sova! *GÄSP!* Då gav envisBoobin upp och somnade djupt igen. Jag är duktigt trött idag.. Robin likaså! Nattningen idag kommer gå hur fint som helst.. *hehe* Supernanny behövs inte här!

Det är måndag. Semester. Vila. Ångest. Jag vill ha pengar! Imorgon väntar lite shopping, det blev inte av idag eftersom jag upptäckte att barnbidraget visst kommer imorgon!



Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0