Förlåt!

Jag har cirka 500 bilder att gå igenom och redigera så det här ser ut att ta tid.. :) Hittills har jag fixat ungefär 35 bilder, och fler ska fixas. Inte alla 500 förstås! Att ladda upp en bild då och då känns trist, jag vill ha allting samlat i ett och samma blogginlägg! Jag jobbar hårt på detta när jag har tid över, jag har barnen denna helg så dom får den stora delen av min lediga tid. Det får bli när dom sover om kvällarna. Men denna helg ska det stora bildinlägget vara klart och publicerat! Jag kan ju ta och bjuda på en bild jag har tagit med D60:n iallafall! Vattnet är helt makalöst i Cypern!

Nu ska jag och barnen göra oss i ordning för äventyr!




Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0