Hemma igen!

Måste säga att det känns lite trist. :) Jag vill tillbaka till värmen och avkopplingen! Vi ska åka en sväng igen de två första veckorna nu i augusti! Och nästa år blir det en resa med alla barnen och jag hoppas att vi tar oss iväg till Thailand något år också! Fina planer skapas! ;) Det bästa nu är ju att sommaren inte riktigt dragit igång i Sverige och att fyra veckors semester faktiskt står och väntar runt hörnet. Jag är så otroligt lycklig! (Mina finaste hjärtan, jag älskar er!) Jag bloggar ikväll igen, då med bilder från semestern!

Speak up!
Jeanette

Välkommen hem!

Ja du vet, Thailand äger!!! Hoppas ni kommer dit ngn dag.

2010-06-18 @ 06:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0