Vädret!

Jag hoppade in i Miaahs blogg och läser att hon och hennes älskling får bajsväder i Alanya.. Reeegn och återigen reegn. Jag lider med er! Jag kollade snabbt upp hur vädret blir i Fig Tree Bay och det ser ut som att vi får åska och regn natten mot torsdag. Sedan någon enstaka regnskur på torsdagen och kanske på fredag..! Men för det mesta har vi sol och lite molnigt då och då. Oavsett väder så blir det underbart skönt med en semester, detta har jag längtat efter i flera år!

Speak up!
MiA

Jag hoppas verkligen att väder gudarna har fel på vädret å vi får sol hela dagarna=)!!Önskar er detta oxså!!Ha en trevlig semester å börja blogga lite bilder nu!!!Puus puss!=)

2010-06-06 @ 10:10:37
URL: http://miahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0