Hur den varmaste dagen hittills spenderades!

Väckarklockan ringde klockan nio, och vi slog upp våra blå. Härligt solsken rådde utomhus och jag styrde kosan till Wasahallen för att gå på Idas sista innebandyträning för denna säsong. Mest blev det att jag och Robin busade och jönsade, och Ida lekte lekar och spelade någon lekmatch också med sina kamrater. Saft och goda skratt bjöds det på! Sedan blev jag upphämtad av my love. Vi åkte till en sjö och åt en glass i solen. Jag har inte varit med om en varmare dag än igår! Jag hade linne på mig och jag kan säga som så att jag har bränt mig! Nå, så kan det gå när man misstror solen. Två timmar senare beslöt vi oss för att åka till Grönan ändå! Det var tur att vi var ovetandes om att Sommarkrysset drog igång igen OCH att vi betalade det billigare inträdet. Efter 18.00 kostar det 160 kronor per person att gå in på Grönan. Det blev hursomhelst en trevlig överraskning när vi upptäckte (en timme senare) att Sommarkrysset ska dra igång klockan 20.00.. Haha! Vi såg Orup uppträda ett par gånger, Eric Saade, Alexandra Burke och Velvet och Linda Bengtzing med sin urkassa låt "Victorius". Pojkarna från EMD ledde kvällens Sommarkrysset. Det var kul, och det kändes som att man fått mer valuta för pengarna i slutändan. För att vi hade ju bara ställt in oss på att åka till Grönan och "åka lite". Och när två åkband kostar närmare 600 spänn.. Ja.
Jag måste säga att jag bangade ur denna gång också, när det kommer till Insane. Jag pallar inte den! Jag är besviken på mig själv att jag inte vågade åka den, jag MÅSTE ta den nästa gång! 28 Maj, då jävlar! Berg- och dalbanan åkte vi två gånger, Kvasten, Popexpressen och en och annan barnkarusell... Haha! Femkampsgrejer och chokladhjulet! Gissa vem som vann två kilo Toblerone? :) En helt underbar kväll och jag tackar för den!















Speak up!
Johanna

Vad bra! Då kanske vi kan hänga den 28:e. Jag och Tobbe ska till grönan då för att kolla på Mustasch. :)

2010-05-17 @ 16:01:59
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0