Premedicinering.

Ett gott skratt förlänger livet, och så vi skrattade sen! Ida fick premedicineras i onsdags innan hennes framtand skulle dras ut. Hos tandläkaren givetvis! Det är andra gången som vi går igenom detta, och Ida är så duktig så. Skrattar och är cool-lugn. Allt är frid och fröjd, och inga tårar..! Jag hade fyra ögon och två munnar, och moster Johanna hade minsann också fyra ögon. Klockan var konstig, först var det två, sedan tio stycken klockor! *hehe* Inom loppet av fem minuter från det att Ida drack "saften" så var fyllan igång, och innan premedicinering skall barnet fasta i fyra timmar. När vi var hemma igen så gräddade vi pannkakor och det var tacksamt för Idas hungriga mage! Mammas lilla prinsessa, jag älskar dig så mycket!





Speak up!
Jeanette

Hehe... Finns det sån saft att dricka?? Skulle jag oxå vilja ha.. JO, jag försöker hitta ett nytt datum för sminkparty hos Johans mamma... Hoppa in på Fb, jag tänkte starta en tråd där så vi kan komma fram till ett gemensamt datum! Självklart hämtar jag dig!

2010-05-09 @ 22:26:23
Mervi

Lättare om du skriver ett sms, jag är typ NEVER inne på fb..! Det roliga är att även jag är återförsäljare till dessa produkter så jag beställer till mig själv "på" mig själv! :D

Japp, till och med du kan få en sådan "saft" hos tandläkaren. Du får vara beredd på att du tappar minnet för en timme ungefär, du minns ingenting men du mår braaaa! :)

2010-05-10 @ 08:24:00
Jeanette

Åh, att inte minnas tandläkaren vore ju toppen!

Men du, jag har inget datum för sminket så därför har jag en tråd där vi diskuterar oss fram till ett datum. Jusst för att jag ska slippa skicka sms till alla och hålla reda på vad alla skrivit. Hoppa in en snabbis bara.... Och kolla tråden. Så du säljer samma smink? Hmm... Kanske vill komma endå? För en trevlig sak?



Kram

2010-05-13 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0