Sanning nummer 2. Min första kärlek!



Aaah, puppy love.. Visst är det så det kallas? Jag var sju år gammal och en kille vid namn Mikael Hedvall gick i samma klass som mig. Jag minns bara korta stunder då vi jagade varandra på skolgården och blygsamt gav varandra en kram bakom boden.. Madde och Lasse däremot, haha! Dom pussades massor och Lasse försökte stoppa in tungan i Maddes mun.. *yakyak* Tyckte vi.. Romansen sprack när Micke skulle flytta till världens ände, Ronna. *haha* Han slutade i min klass och hjärtat blödde. När jag var femton år så träffade jag honom igen när jag och tjejerna hängde i Ronna med våra grymma adidaskläder och buffaloskor på oss, och han var sig lik. Inga romantiska känslor förekom dock!

Det blev ganska kort idag, men ja, första kärleken var ju kort..


 


Speak up!
Fia

haha ja flyttar min kärlek till Ronna så kommer den definitivt att ta slut :-D



Kul att läsa bloggar när folk faktiskt kan skriva. Det behöver egentligen inte vara något viktigt, men bara sättet de skriver på gör att det blir intressant. Du skriver bra!

2010-11-26 @ 14:41:14
URL: http://wwww.maximilian06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0