Vilken helg!

Har jag gjort annat än julpyntat/shoppat julpynt denna helg? Jag som inte ens ska "fira" jul i år.. Barnen är hemma hos sin far och jag hinner nog träffa barnen en stund på julafton och lämna julklapparna som tomten glömt hemma hos mig.. :) Men sen.. Ja.. Det blir godis och film resten av dagen och eventuellt ska jag väl spela PS3. Måste ta tag i mitt Final Fantasy! Jag har bara hunnit med att ladda in det i konsolen, inget mer. Tiden för dessa nöjen har minskat drastiskt sedan jag fick barn! Sex år sedan! *haha* Midsommarafton var jag ensam också.. Ja, jag måste säga det att utan mina barn hos mig finns det inga högtider att fira!

Jag har börjat se en serie som går i USA - The Walking Dead. En zombieserie som är snäppet lugnare än typiska zombiefilmer. Lite mer drama och intriger, fast med inslag av råa scener zombietugg och blod och inälvor.. Men jag gillar verkligen världens undergång-, pandemi- och katastroffilmer.. Resident Evil är mycket bra tycker jag..! Pestens tid, 2012 etc.. *tummen upp*

Ser ni min omotivation till att blogga idag, det går inte att skriva så det blir intressant att läsa! Jag tror jag avrundar här nu och så siktar jag in mig på nästa sanning imorgon istället. Mitt humör är inte alls på topp denna kväll, jag börjar nya arbetet ute i Östertälje imorgon och jag känner ingenting annat än ångest, ångest och ångest. Vart jag än befinner mig så blir det inte bra. Och det beror på bara en sak: Jag slutade tro på mig själv. Jag betalar tusen gånger om och jag ska banne mig ta mig dit jag ville från början! *fist of power* :)

Ha en najs söndag och första advent!







Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0