Trygg, Älskad och Tacksam.

Rubriken summerar mig. Jag vet inte vart i livet jag hade befunnit mig om jag inte hade fått äran att snubbla över dig.. Du kom in i mitt liv som en blixt från klar himmel.. Du har ju funnits där hela tiden i alla dessa år, men vi hade ju "vårat där hemma" och hade inga sådana tankar.. En dag då bägge våra liv kastats om sa det klick och det blev vi..

Jag måste berätta för er där ute att jag är lycklig för att ha funnit en människa som jag med säkerhet kan kalla min själsfrände. Han vet. Han bara VET. Spelar ingen roll hur tung min dag kan vara, han FINNS där. Han ÄLSKAR mig. Han SER mig.. Du är sällsynt.. Bäst. Älskar dig! <3



Speak up!
Carro

Ni är så gulliga och förtjänar verkligen varandra!! Kram <3

2010-10-02 @ 15:18:38
URL: http://familjennilssons.blogg.se/
Jennie

Fan vad härligt!! :-)

2010-10-04 @ 07:15:18
vicke

Kärlek är underbart när det är äkta..

2010-10-04 @ 17:46:30
Johanna

Så glad för din skull. Det är det minsta du är värd! <3

2010-10-07 @ 21:47:49
URL: http://johanna.weckstrom.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0