Livets lotteri.

Ja.. Jag vet inte. Vad kan man säga om det? Varför skulle jag drabbas? Varför drabbas andra? Får man vara glad.. ändå? Får man vara sig själv? Får man se ut hur man vill? I andra länder förekommer våld och mord på gator, barn har inga föräldrar och är hemlösa. Människor svälter och jag klagar på att det kanske blir köttbullar och makaroner igen till middag.. Mitt största i-landsproblem just nu är huruvuida jag ska köpa en Canada Goose eller Fjällrävenjacka till vintern.

Mina problem kanske är små, men dom gör f-n ont för det. (Inte vinterjacksproblemet förstås.. *s*) Jag menar det som pågår inom en.. Trött på människor. Håller hårt i dom som står mig nära.


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0