Min julkänsla har inte infunnit sig!

Vart är den då? Jag har inte ens tagit fram nå "julpynt" här hemma. Inte en enda tomte eller ljusstake! Jag känner inte alls för att "fira" jul. Jag var till och med in på Google för att få svar på varför vi firar jul, jag är ju inte troende på det viset att det skall tillbedjas högre makter.. Jag blev väl inte klokare på Google heller. Jag får se det som min tid att skämma bort mina nära och kära med mat och julklappar. Men det känns ändå trist, jag har ju förstås barnen och det livar upp! Men min julkänsla är som bortblåst! Barnen påpekade imorse att vi måste köpa en stjärna iallafall, haha, jag har ju massor med pynt här hemma i skåpet.. Jag får damma av en tomte och ställa´n i fönstret..


Speak up!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Hemliga klubben råder!)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0